søndag 3. oktober 2010

Hobby med mersmak

I mange år har jeg vært veldig interessert i kakebaking, og da spesielt pyntingen av kakene.
Fra jeg var liten kunne jeg sitte i tiiiiimesvis for å få en kake til å se helt perfekt ut. Jeg har alltid hatt mange ideer om hvordan kakene til slutt skal se ut, og selv om det er sjelden de ender opp slik som de så ut i hodet så er det allikevel morro å se hva man kan få til med noen enkle redskaper.

Da jeg var med mamma på Cacas party en gang når jeg var liten falt jeg pladask for Cacas kake redskapene, og de er jeg fortsatt fullt trofast mot! Jeg har nå tilegnet meg en hel koffert full av nyttige ting, farger og sprayer. Disse kommer frem hver gang noen i familien har en bursdag eller en konfirmasjon.

Siden jeg nå synes denne hobben er så koselig tenkte jeg at jeg er klar til å gå et steg videre og tilby tjenestene mine i resten av byen! Det er derfor jeg nå starter en liten blogg; for å dele erfaringer, vise hva jeg har puslet med og for å vise hva som er mulig å få til med litt marsipan og krem.

Om noen har en bursdag, høytid eller feiring som kommer i løpet av høsten og ikke har lyst eller tid til å lage kaker selv så er det bare å ta kontakt på anncharlott.karlsen@gmail.com. Kom med ideer eller design så kan jeg komme med et pris anslag.

Jeg blir etterhvert å legge ut bilder av kaker som jeg allerede har laget og vil da informere om hva en kake som de ville kostet, men det vil selvfølgelig variere fra kake til kake avhenging av størrelse, ingredienser, tidskrav og evt. ekstra dekorasjoner.

Kom gjerne med kommentarer, ris, ros og spørsmål. Jeg blir veldig glad for å høre fra dere!

:) AC

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar